18 Mart 2008 Salı

Taksim Gezi Pastanesi - Gümüşsuyu Taksim

Son zamanlarda sabah işe erken gittiğimde, ya da öğlen yemeklerinde en sık uğradığım mekanlardan biri Taksim Gezi, bu nedenle ilk yazımda da onları eleştirmek istedim. Kahvaltıları porsiyonu küçük olmasına rağmen, gayet kaliteli ve doyurucu. Kahveleri ise bence çok güzel, ben geçtiğimiz gün içtiğim Café Latte'yi tam istediğim gibi buldum, sütü ne çok fazlaydı, ne de çok azdı. Süt tadından çok kahve tadı aldım, süt gerçekten de kahvenin tadını yumuşatmak için konmuştu. Özellikle Starbucks'ın kahve aromalı süt misali hazırladığı latte'sinden hoşlanmayanlar için güzel bir alternatif olabilir.

Dün öğlen yemeğinde, vejeteryan salata denedim. Daha önce Gezi'de hiç yemek yememiştim, doğrusunu söylemek gerekirse yemeği oldukça vasat buldum, servisi çok kaliteli ve hızlı, ancak salatadaki özensiz doğranmış domates ve soğuk haşlanmış kabaklar, gelişigüzel kesilmiş çiğ havuçlar pek de hoşuma gitmedi. Yemekle birlikte getirdikleri, zeytinyağı, ekmek ve krakerler çok başarılıydı.

Benim Gezi'ye gitmek isteyenler için önerim, yemek yerine çay-kahve ve pastane ürünlerini tercih etmeleri. Sanırım Gezi Pastanesi, adı üzerinde bir pastane olarak 4-4lük, ancak yemek anlamında ilk deneyimim beni oldukça üzdü. Umarım zamanla fikrim değişir.

Servisin hızı ve kalitesi, özellikle tuvaletlerinin temizliği ve yeri açısından Gezi 10 üzerinden 7'yi hakediyor. Bu 7nin 1 puanını kahve ve kruasanları sayesinde kazandılar. Kalan 6 puanın 5'ini de girişte bizi karşılayan enfes pasta ve kurabiyelere veriyorum :=)

Taksim Gezi Pastanesi
Taksim AKM Yanı
İnönü Cad. No:5 Kat:1 Taksim İstanbul
Tel : 0212 292 53 53

1 yorum:

  1. hoşgeldin dilaracım..
    hem blogumuza hem de güzel İstanbulumuza..

    YanıtlaSil