18 Mart 2008 Salı

Pizza Pino - İçerenköy Carrefour


Alışveriş merkezlerinin "food-court"larında zorunlu olmadıkça, yemek yemeyi sevmiyorum. İçerenköy Carrefour da içimi açmayan yerlerden biri; yeni alışveriş merkezleri o kadar geniş , açık ve kaliteli ki sanırım Carrefour biraz "köhne" kalıyor. Pizza Pino'yu görünce denemek istedim. Cadde'deki , şimdi Starbuck's olan , Pizza Pino'da bolca anım vardı. Akşamları arkadaşlarla yemek yerdik canlı müzik eşliğinde. Hatta ilk italyan yediğim restoranlardan biridir. Birkaç kez de sanırım , Maslak Işık Üniversitesi'ndeki Işıkev'de yemişliğim vardır ; ve anlamamışımdır neden orada Pizza Pino olduğunu. Tıpkı İçerenköy Carrefour'da ne aradığını anlayamadığım gibi.

Bir de neden bu ismin seçildiğini hiç anlamam. Acaba Paris veya Londra'daki Pizza Pino ile aynı zincir midir , isim hakkını mı almışlardır , ismi kullanma izinleri var mıdır emin değilim.

Pizza Pino kendine ufak bir yer ayırmış , biraz karanlık olsa da şık mobilyalar ile döşenmiş. Ama ilk falso , sigarasız alan yok. Eh , alışveriş merkezlerinde belli alanlar dışında sigara içmek yasak olduğu için de herkes baca gibi. Benim gibileri de rahatsız ediyor tabii ki bu. İkinci falso ise bizim tam öğlen saatlerinde , etraftaki iş yerlerinde çalışanların yemek yedikleri anı bulmamız sanırım. İçerisi tıklım tıkış , ancak ufak bir masa bulabildik ki yan masayla nerdeyse salatalarından bir çatal alacak kadar yakındık.

Menü sade, çok kalabalık değil. Ben her zamanki gibi "quatto fromaggi" yemek niyetindeydim Cadde'deki anılarım nedeniyle. Ama menüde yoktu. Ben de "pizza queen" diye bir pizza seçtim ; mantarlı , salamlı , zeytinli birşeyler. Annem de pirzola vari birşeyler istedi , bir de ortaya sezar salata istedik.

Siparişi verdikten kısa bir süre sonra, restoranın yoğun olmasına rağmen yemek geldi. Hızlarına gerçekten de hayret ettim.

Önce salatamız geldi, iyi ki ana yemek olarak salata almamışız çünkü ufacıktı. Şöyle Kırıntı'da verilen dolu dolu , bitirelemeyen salatalarla uzaktan yakından alakası yoktu. Ama tadı harikaydı. Sonra benim pizzam geldi; orta boy büyüklüğünde, ince hamurlu , bol malzemeliydi. O kadar bol malzemeliydi ki mantarların bir kısmını ayırmak zorunda kaldım. Ben aslında daha büyük bir pizza bekliyordum , belki daha ince hamurlu ama oldukça doyurucuydu orta boyu da. Annemin yemeği ise oldukça tatminkardı. Her zaman benden iyi kararlar verir zaten.

Hesap çok kabarık gelmedi, kişi başı 15 milyona falan geliniyor eğer tatlı yenmez ve alkol alınmazsa (ki alkol var mı bilemiyorum).

Memnun kaldım mı? Pek değil.. Kalabalıktan , sigaradan.. Hayallerim yıkıldı. Sanmıştım ki Cadde'deki Pizza Pino'da yaşadıklarımı anımsayacağım.

10 üzerinden 5. O da bol bol.

Pizza Pino
İçerenköy Carrefour

2 yorum:

  1. iğrenç bir retaurant sadece görünüşte şatafatlı... içtiğimiz çorba içerisinden kıl çıktı... bir daha carrefour içinde ki pizza pino mu hayır...temizlik sıfır...

    YanıtlaSil
  2. Geçen gün öğlen saatlerinde kozyatağına gideyim dedim.Arkadaşlarla toplandık ve pizza pino'ya gitmeye karar verdik.İnanılmaz güzel bir yemek yedik.Başlangıç olarak çorba ve sarımsaklı ekmek bir harika..ardından çok nefiz karışık bir pizza yedik bu arada fiatlar süper.promosyonlu ürünlerde var.tatlı olarak ceheesekek'e bayıldım.eğer yolunuz carrefour'dan geçerse PİZZA PİNO'ya uğramadan geçmeyin...

    YanıtlaSil