16 Temmuz 2008 Çarşamba

Popeyes - M1 Meydan AVM - Ümraniye

Dün yine M1'deydim. Kung Fu Panda'yı seyretmeden önce birşeyler yemek için food court'a gittim. Canım da tavuk çekti. KFC'ye rakip olmak için Türkiye'ye gelen Amerikan menşeili Popeyes'da yiyeyim dedim. Başıma gelenleri anlatayım da bu sefer puanı siz verin..

Sipariş vermek için yaklaşınca ilk farkettiğim şey, yandaki Köfteci Ramiz'de en az 10 kişilik kuyruk varken Popeyes'ın önünde kimselerin olmaması idi. Dedim "Ne ala.." ve sipariş vermek istediğimi söyledim. 2 kez. Çünkü ilkinde kasadaki arkadaşlar çok meşgul oldukları için beni duyamadılar. Golden but adında bir ürünleri varmış anlaşılan; normal buttan daha tombul sanırım. Görmek nasip olmadığı için afaki konuşuyorum. Dedim "Golden but menü var mı?" ; kibarca "Yok efendim" dediler. "Yanına patates kızartması ve içecek alsam normal iki parçalı menüden daha mı pahalı olur dedim?" ; kibarca "Evet efendim dediler". "Olsun ben golden but istiyorum" dedim ; "Yalnız çok az beklemeniz gerekir" dediler ; "Ne kadar?" dedim; kibarca "11dk kadar" dediler"; "İyi o zmn ben iki parça tavuk menü rica edeyim" dedim "fakat iki parça da but olsun"; kibarca "O olmaz" dediler, "Neden?" dedim, bir yandan bana daha siparişini vermediğim menüyü hazırlarken soruma cevap veremediler, ben de bir kez daha "Neden?" dedim, bu sırada arkadaşın yanına supervisor'ı geldi; "Söylesene neden iki but olmuyor" dedi, o da kibarca "Şirket politikası" dedi; ben de kibarca "Teşekkür ederim; ben sanırım bugün köfte yiyeceğim" diyerek yandaki uzuuuun Köfteci Ramiz kuyruğuna girdim. Köftelerimi de afiyetle yedim.

Kıssadan hisse..
Müşteri kazanmak zor; kaybetmek çok kolay. 1 but ile beni kaybettiler, köfte yemeye zorladılar. Büyük konuşmayayım ama bundan sonra da biraz zor Popeyes'a giderim. Böylesi müşteri ilişkileri kurmaya devam ederlerse de zaten kapanır giderler.

Ne puan veriyorum. Ne de resimlerini koyuyorum. Boykot ediyorum!!

2 yorum:

  1. kardeş bende popeyesde çalışıorum... popeyes dediğin 25 lde 61 restoranı olan bi şirket..
    bu popeyesin tek sorunu yönetimidir.müdür eleman ilişkileri çok pürüzlü.elemanlar gereken eğitimi almıyorlar.o yüzden sen bekleneni alamamışsındır.
    sana tavsiyem istinye park avm ye gel ordaki popeyesde beklenilen saygıyı alacağını umuyorum
    not:sana önerim panini gusto yu bi dene o zman aşık olursun bu restorana :):)

    YanıtlaSil
  2. popeyes'e laf yok. tavukları 10 numara yapıyorlar. KFC deki 11 baharat olayı yalan olduğu ortaya çıktı bile ztn dikkat çekmek amaçlı söyledikleri bir yalan. popeyes tam ve az yağlı pişiriyor. kfc yağ içinde yüzüyor ve tavuğun dipleri çiğ kalıyor hep. ayrıca popeyes daha ekonomik ah bide kurtuluş'a sipariş olarak getirseler tek kızdığım nokta o..

    YanıtlaSil