7 Aralık 2008 Pazar

Marmaris Büfe - Göztepe

Ne zaman bu kadar çoğaldı bu Marmaris Büfe'ler emin değilim. Rivayete göre 64'den beri İstanbul'daymış Marmaris Büfe markası, "Bizim logomuz kırmızı! Taklitlerimizden sakının diyorlar".. Bilemiyorum.. Ben lisede okurken Taksim'de ancak Bambi ve Kızılkayalar'a giderdik. Bayıla bayıla yerdik goralıyı falan. Ucuzdu, pisti. Şimdi Cadde'de bile var Kızılkayalar, anlamak mümkün değil..

Neyse efendim, bu pıtrak gibi çoğalan Marmaris Büfelerden bir tanesine gittik geçen gün. Alsında bu 2. gidişimiz ama olsun, ilkinden pek fazla haz almamıştım, onun için ikincisini yazmaya karar verdim.
Bizim gittiğimiz Marmaris Büfe, Göztepe Marmara Üniversitesi karşısındaki Marmaris. Ufak bir yer, sanıyorum üniversite öğrencileri için açılmış özellikle. Birkaç masa dışarıda, birkaç masa içeride var. Koltuklar güzel, içerisi temiz. Taksimdeki Marmaris'ten biraz daha farklı yani..

Efendim neler yedik.. Resimlerden de görebileceğiniz gibi, Marmaris'in tostları meşhur. Tost ekmeklerinden kaynaklanıyor sanırım; kalın, ekmek gibi tost ekmekleri kullanıyorlar, dışına da bolca tereyağı sürüyorlar.. Sonra birer ıslak hamburger patlattık, ki bence Kızılkayalar'ınki daha güzel ve daha ıslak. Birer tane de kuşbaşılı kaşarlı sandviç yedik. Ben de şahsen dilli kaşarlı yedin. Geçen sefer de goralı yemiştim. Yani anlayacağınız bütün menüye aşikarım.

Marmaris, az parayla güzelce doyabileceğiniz, nezih bir yer (eskiden pis bir yerdi).
Benim Kızılkayalar'dan ve Bambi'den alıştığım, büfedeki sirkülasyon çok fazla olduğu için; garsonların bir kollarında 8 tabak taşımaları, hızla yemekleri getirip götürmeleri, hesabı kasada ödemeniz, ve surtasız olmalarıdır. Burada ise işler tamamen farklı. Garsonlar yavaş, güleryüzlü, kafaları az buçuk karışık. Yani istediğiniz yemeğin yerine başka birşeyin gelmesi %85 ihtimal. Onun için yok goralının amerikanı az olsun, yok dilla kaşarlıyı uzun basın falan gibi özel istekleriniz olursa onların yerine gelmes biraz zor. Ya da geç.. :p

Beklentileriniz çok yüksek olmasın, buranın bir büfe olduğunu unutmayın ki Marmaris Büfe'den memnun ayrılın. Lezzetine de hazır olun..

Bir de gördüm ki Yemeksepeti'nden de sipariş verebiliyorsunuz Marmaris'ten. Bence öğrenciler için biçilmiş kaftan.. Bir de garsonları hızlı olsa..

Marmaris Büfe - Göztepe
Fahrettin Kerim Gökay Cad. No:118/C
Tel: 0216 566 02 66
www.marmarisbufe.net

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder