6 Mayıs 2008 Salı

El Torito - Sultanahmet


Sultanahmet'e gidilir de neden köfteciye gidilmez, otantik yemekler yenmez de El Torito'da yemek yenir değil mi? Açlıktan...

Meksika yemeği çok severim. El Torita da Türkiye'de Meksika yemenin mümkün olduğu ender yerlerden biri. İlk şubesini Etiler'de açmış, ikincisini ise Nişantaşı'nda. Yani biraz daha üst sınıf müşteriyi hedefliyorlarmış. Sonra birkaç tane El Torito Express açarak (bir tanesi de Doğuş Power Center'da) bir "fast-food" zinciri haline gelmeyi başa
rmış. Sonuncusu ise Sultanahmet'e, eski Pierre Lotti kahvesinin yerine açılmış. Muhtemelen yabancı turistleri yakalamayı hedeflemiş; ki bizim yemek yediğimiz sırada bizden başka Türk müşteri yoktu. Başarmış mı? Evet. Abes mi? O da evet..

Bir kere garsonlar çok sevimli; bildiğimiz bıyıklı, esmer Türklerin İspanyol şapkaları takıp, zıplaya hoplaya "Mi casa es su casa" demeleri manasız, eğlenceli ve şaşırtıcı. Turistler için animatörlük yapılıyormuş gibi geliyor insana.. Mekana gelirsek; içerisi fazlaca geniş, karanlık, lüks ve atıl; dışarısı da tam tersine küçük. Plastik sandalyelerin üzerine oturmak sevimsiz. Sanki birinin arka bahçesinde menemen yiyecekmişsiniz gibi hissediyorsunuz kendinizi. Yemekler ise muh-te-şem. Harika bir burrito yedim.. Harikaa.. Ve çok da güzel bir margarita içtim. Hele o yemeklerin yanına koydukları mısır püresini nasıl yapıyorlar, öğrenmek için deliriyorum. Bir kase yerim herhalde oturup.

Çok açtım, çok mutluydum; acaba o nedenle mi bu kadar beğendim yemekleri emin değilim. Ama çok çok memnun kaldım. Tek sorun: Sultanahmet'te El Torito ne arıyor?? 10 üzerinden 7.

Sultanahmet El Torito'nun telefonu yok, o nedenle size Etiler ve El Torite Express'in iletişim bilgilerini verebiliyorum.

El Torito Etiler
Nispetiye Caddesi No.12 İSTANBUL
Tel : 0212 257 54 97 / 98 / 0212 265 24 26

El Torito Express
Tel : 0212 265 04 82 / 0212 265 04 83

http://www.eltorito.com.tr

3 yorum:

  1. Ben de oradaydım amcalar benim kasam senin kasan diyorduuu...... :)

    YanıtlaSil
  2. a ah sen de mi ordaydin?
    ben margarita hatirliorum sanki.. gulk gulk içtiydim? onun disinda hersey flu..

    bir de etiler'dekine gitmeli ki insan gibi muamele gorelim degil mi? ne dersin? alalim mi listeye?

    YanıtlaSil
  3. al bakalım ...
    ama neden benim sefgilim margaritdan sonrasını hatırlamıyor eglenceli kısım orasıydı..... :(
    ben o kadar boşa mı konuştum yani offf ooff
    neyse bugun yazılarımı bekleyin...

    YanıtlaSil